6 Mart 2017 Pazartesi

Çöküş






yeniden başlamak kolay olmuyor bir yerden sonra.omuzlarına binen  yük kalbine ansızın giren sancılar nefes almanı zorlaştırıyor.ne zaman gülmeyi unuttum hatırlamıyorum.
biriktirdiğim umutlarım sol cebime artık ağır geliyor.haberin yok ama sarıldığında her şeyi unutuyorum.büyü gibi bir şey bu.üzerime sinen ten kokun başıma gelen en güzel şey.ben her gün özlüyorum seni.bu da ağır geliyor.solan hayallerimin çiçeklerimin hesabını kimden sormalıyım bilmiyorum.sen de suçlu değilsin o da.

Yukarıdaki alay ediyor sanırım benimle.Ona da kızmıyorum.Olmayan şeylere karşı koymaktan çok yoruldum.Sarılsan geçecek bunu da biliyorum.Tekrar gittiğinde yine dizlerimin üzerine çöküp en çok kendime kızıcam neden diye.Ne benim nedenlerim biticek ne de yeniden açacak çiçeklerim.Yenisini ekmeye halim yok.Dedim ya artık ağır geliyor.

Yolun sonuna gelmek istiyorum.Bu filme dayanamıyorum.Sana da.Yukarıdakine de.Sonsuz uyku içimi rahatlatıyor.Ama sen...biliyorum sarılınca geçecek.Yüzünün her noktası aklımda.Artık kızma bana.Sırtın tek kişilik mahşer yeri gibi.Ama herkese yerin var.Sonuna geliyorum.Ceplerimdekini yere bırakıyorum.Ağır geliyor.Hâlden düştüm ben.Kuyudayım.Kuyunun içinde sonsuz bir uyku.Tek kişilik bir yatak.Sonsuz bir uyku.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder