4 Kasım 2016 Cuma

Yağmurlu Kasım




Sen neresinde kalıyorsun bu hikayenin bilmiyorum artık.Ben bana layık gördüğün bayırdan aşağı yuvarlanıyorum.Ellerim çizik çizik.Islanıyorum da yinede pes etmiyorum beklemekten.Hiç uğramıyorsun artık yollarıma.Sahi hiç mi özlemedin hiç mi aklına gelmez oldum ? Yinede şikayet etmiyorum.Buymuş deyip devam ediyorum kör kasıma.Anılarda yetmiyor artık mutlu olmama seni anmama.Öylesine kara boşluk bende ki.Dedim ya şikayette etmiyorum artık.Ne yollara kızıyorum ne sana ne de kendime.Seyirci kalıyorum kendime.Ellerime.Çok yollardan geçiyorum hani olurda belki karşıma çıkarsın diye.Beni de az çok biliyorsun artık görsemde gelmem yanına.Titrer kalbim.

Artık biliyorum bu hikayeden göç edip gittiğini.Bendeki de deli saçmalığı.İnatla pes etmiyorum senden benden bizden.Kolay değil.Benim için hiç kolay değil.Benim en büyük gücümde bu.Sevgimden de öte bir kaçış.Sonu olmayan koca bir kaçış.

Kimisi hâla en güzel şarkısını dinliyor bu yağmurlu kasımda
Kimisi hâla gelmeyecek olanı bekliyor bu yağmurda.

Biliyorum ne yağan yağmur geri getirecek ne doğan güneş.İkimizde öleceğiz koca çınarların gölgesinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder