17 Ağustos 2016 Çarşamba

Sen Benim





Kalabalık masalarda tek başına oturmanın  verdiği hüzünden bahsedeceğim sana.Zamana dur diyemeyip altında ezilmenin verdiği hacminin yok olduğu o anları.Sen iyi bilirsin.

Ben senin kimsesizliğinim.Renklerin içinde kaybolup griye bulaşan ellerinim.Çok özledim ellerini.Ellerinin bedenime değdiğinde yaktığı her noktanım.Yüzüme bak.Ben senin sefilliğinim.Bu kadar sevgiye açken sokağa fırlattığın ayakkabılarınım.Nefret edip çok sevdiğin herşeyinim.

Yüzümü sakın unutma.Yüzümde oluşturduğun çizgilerim.
Yaşanmışlıklarım.
Kırıklarım.
Yorgunluğum.
Üstüne basıp geçtiğin çimlerim ben.

Sen benim yarım kalan her şeyimsin.Utanma bundan.Ben senin utandığın sen'im.Ellerinle şekil verdiğin o arsızlığın.Üstüne sinen sigara kokunum.

Yaşadıklarını inkar etsene.Edemezsin.Yaşadığım ve yaşattığım her şeysin sen.İnkar etsene.

Yüzümü sakın unutma.Bir gün kendini hatırlamak istersen yüzüme bak.Öyle sev kendini öyle nefret et kendinden.

Sen benim nefretim,kavgalarım,yarım kalan her şeyimsin.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder