13 Temmuz 2016 Çarşamba

Tükürük





Bu sabah uzatabildiğim kadar uzattım yolları.Km'lerce yürüdüm nefes ala ala.Bitmedi yollar.Ayaklarım önce Galataya götürdü beni.Geniş omuzlarıma ilk ozaman yatmıştın.İlk ozaman özlemeye başlamıştın beni sabahın 07.43'ünde.İlk ozaman düşmüştün aklıma.

Durduramıyordum kendimi.Sürekli ileri diye diye maçkayı buldu ayaklarım.Hani ilk buluştuğumuz yer.İlk oturduğumuz yerin karşısına oturdum hemen.Daha seni görmeden kızdırmayı başarmıştın beni.Bugün yine öyleydim.Kızgın ama sakin.Sakin bir şekilde izledim seni.Bu sefer utanmıyordun benden.Gülerken artık elin ağzına gitmiyordu.Sevemedim bu halini.

Ne kadar anım varsa seninle ilgili topladım bugün.Uzun sürmedi.Tükürdüm geçtiğimiz yollara.Hem de hiç içim acımadan.Ben sığdıramadım senin gibi iki satıra bizi.Anıları topladım.Yaktım gündüz vakti.Teker teker.

O yüzün var ya o yüzün eskisi gibi bahar kokmuyor artık.Baharda açan çiçek gibi değil artık kalbin.O yüzün ellerine sinen iğrenç sigara izmariti kokuyor.Üzerine basıp geçtiğin çiçekler gibi kokuyor artık.Sevgi kokmuyorsun artık.Karanlık kokuyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder