30 Temmuz 2016 Cumartesi

Git Artık Sevgilim



Yeniden yüzüne bakabilmek zor bu saatten sonra.Fermanını verdiğim bu hikayeyi yeniden yazmaya taakatim yok güzel sevgilim.Kimlere açtıysan kalbini orda kal.Anladım ki yanım yanın değil.Dudakların ödünç kalbin emanet.Geldiğm yolları yürüyerek aştım.Sen de öyle yap.

Yırtıp attığım sayfaları birleştirsende bir kere yırtıldı artık sayfalar.Midem bulanıyor sevgilim.Gördükçe midem bulanıyor.Ne varsa güzel olan her şey hepsi çöpe atılmayı bekliyor.Kahramanı sensin bu hikayenin.Katili de.Küfretmiyorum sevgilim.Midem bulanıyor.Anlıyorsun değil mi ? Bari son kez anla ve git.Yanım yanın değil.

Başka hikayelere kalem tutuyor elim.Sana değil.Git artık sevgilim.Annene geç kalma.Son kez sarıl öyle git.Kalmasın bir ukte.Kalmasın artık hasret.Ait olduğun o zavallı hayatına git.Çiçek kokan yollar sevgi kokan vücutlar sana göre değil.Öğrendim.Öğrettin sevgilim.

Bak yine midem bulanıyor.Git.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder