11 Haziran 2016 Cumartesi

Bu Sabah



Doldum yine sabahın 05.12'sinde sana.Biliyorum.Geri dönüşü olmayacak gittiğin yolların.

Koşuyorum kaldırımlarda.Titriyor ayaklarım...

Sesleri duyabiliyor musun ?Çimlerin seslerini?Sesi aç.Lütfen sesi aç.Çok.Doldum sana bu sabah.Uyumadım.Haykırdım en boş odalara,sana.Çarptı yüzüme yankılar.Acıdı.Canım çok acıdı.

Yazdığım şiirleri okudum kendime.Kırık aynamın karşısında.Sen olmayınca ne manasız ne cılız kelimelerim.Yapma bunu.Bu sabah sana çok doldum sevgilim.

Üzerime düşen perdelerin altında saklandım güneşten saatlerce.Dünyalar devrildi üstüme.Bağırdım önce.bağırdım ciğerlerim patlayıncaya kadar bağırdım.Çok sessiz ağladım sevgilim.İlk defa ozaman küfrettim sana ilk defa bu sabah sevgilim.Küller devrildi üzerime.Küller.Çok canım acıdı sevgilim.

Yollar yapıştı boğazıma.Sesim sesim kesildi.Kes.-ildi.

Bu sabah çok doldum sana sevgilim. Sabahın 05.39'unda.Ben...Çok.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder