23 Haziran 2015 Salı

Bilmiyordu,Bitmiyordu





Yolun sonuna geldik biz de atıverdik kendimizi uçurumdan aşağı.Aşk tutmadı bizi.Kırıldı kollarımız.Kırıldı kalplerimiz.Bir daha güzel olmadı sabahlar iyi geçmedi geceler.Güvendiğimiz o son dal kırılıverdi orta yerinden.Çok acıdı canımız.Duyan olmadı.Kısıktı sesslerimiz soran olmadı.

En güzel yerinde maviler küstü bize,sırtlarını döndü.Merhaba dedi gri.Merhaba.Avuçlarımız birleşmedi bir daha.Km'ler oldu satırlarımız.Mesafeler çürüdü.Yollar çöktü.Bir daha sana gelmek mümkün olmadı.Bir daha bana gelmen mümkün olmadı.

Unutur gibi de oldum sesini ama tınısı hala içimde bir yerlerde yüksek,çok yüksek.Sağır edercesine.Ben de yazdım.Söylediğin her şeyi yazdım kağıtlara.Salıverdim soğuk sulara.Çoktu mesafeler uzundu cümleler.Bitmiyordu,bilmiyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder