2 Mayıs 2015 Cumartesi

Ölüyorum

Kalakaldığım o yerde zaman sandığın gibi geçmiyor.Yetmiyor hiçbir şey.Yokluk boğaza kadar.Yetmiyor ki şarkılar.Cümleler hep eksik kalıyor.Kalemler yetmiyor.Renkler soluyor en sevdiğim şehirde.Adımlar küçülüyor.Artıyor,azalıyor.Dumanlar çoğalıyor.Sigara dumanları egzoz dumanları.Beyaz dumanlar.Dağılıyor.Her şey yerle bir olmaya yemin etmiş gibi her şey dağılıyor.Yeşiller küsüyor bana.Maviler dargın.Mutlu olmak zor bu uçurumda.-Dip beni çağırıyor.Aşağı bak diyor sinsice.Dayanıyorum.Bana dayanmak ne kadar zor en iyi sen bilirsin.En iyi sen.Dayanıyorum.Paketler tükeniyor sevgiler azalıyor.Çığlıklar çoğalıyor.Azalıyorum.Tepeden tırnağa azalıyorum.Sesim gidiyor.Yetemiyorum kendime.Ruhumun söküldüğünü biliyorum.Dayanıyorum kendim.

Siyahlar başdöndürücü bu kaldırımlarda.Yağmurlar can yakıyor.Biliyorsun,tükeniyorum.Yutkunamıyorum.Dayanıyorum kendime.Sarhoşluğuma dayanıyorum.Sigara izmaritlerine uyuşturucalara dayanıyorum.Yağmurlar canımı yakıyor.Diken gibi saplanıyorlar avuçlarıma.Avuçlarımı kokluyorum.Bana öğrettiğin gibi.Bıraktığın izler hala yeni.Geçmiyor.Her şey azaldıkça onlar çoğalıyor.Şarkılar tükeniyor yara izlerim çoğalıyor.

Bugün günlerden pazartesiymiş meğer.Sanki hala cumartesi gecesi.Telefonum hiç çalmıyor.Azalıyorum.Özlediğim o ses aramıyor.Yetemiyorum kendime.Siyahlar içinde ölüyorum.Gözlerim bulanıyor.Ayaklarımı hissedemiyorum.Ölüyorum galiba.Acısız.Seninle birlikte.Gülümsüyorum.Siyahlar gülüyor.Ölüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder