19 Eylül 2014 Cuma

İsimsiz Mektup



Aklım yitirmiş bende yaşattıkların kalbim buruk.Liğme liğme edilmiş hayallerim ayak altında.Sigaram bitiyor.İçkim azaldı.Sevmiyorum düz beyaz sayfaları.Onlara bıraktın beni.Beni bıraktığın hiçbir şeyi sevmiyorum.Sözcüklerimi de şarkılarını da.Al hepsi senin olsun ayakkabılarımda sevdiğim gözlüklerimde.Gel!Al.


Ayak izlerini de sevmiyorum.Hiçbiri bana gelmene yardımcı olmuyor.Hiçbiri sana gelmeme yeterli değil.Siliyorum!Tüm beyazları.Geceyi.Yırtıp atıyorum yazdıklarını,biriktiler.


Bir şehre tutunup gidiyorum ayakta.Sallanıyorum başım dönüyor.Duramıyorum.Konuşamıyorum.Bir dal daha bitti.Bir dal daha kırıldım.Bir önceki gece gibi.Ve ondan önce ki  gece gibi. 


İçinde olmadığın hiçbir şeyi sevemiyorum.Adının olmadığı cümleler çok cılız.Çok acı.Tutanamıyorum bu şehre.Yok oluyorum.Tüm ezberleri bozasım geliyor,mecalim yok


Ve bir dal daha bitiyor.Bir gece daha.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder