2 Eylül 2014 Salı

Böyle geceler

İçim karıncalanıyor bazen,nasıl yani diyorum ?-uzak çok uzak teni sesi parmak uçları.Haykırasım geliyor geceye sesim çıkmıyor.Bitiyorum işte böyle gecelerde.Nefesimin sesini duyuyorum.Soğuk ve kızgın.Kimsesiz kalan o şarkı gibiyim kendi kendine mırıldandığım.İçimde solan yapraklar yeşilini unuttu bile.Ben böyle gecelerde ölüyorum işte.unutulmaya yüz tutmuş eski bir şarkı gibi üstüne basılan bir sonbahar yaprağı gibi.


güçlü olmayada yeltenmiyorum artık.Koyverdim kendimi suyun üzerine.Akıntı beni nereye sürüklerse oradayım.Bırakmıyorsun yakamı.Kaçtıkça taa en derinde karşıma çıkıyorsun.Yoruldum anlasana.Ya gel yanıbaşıma ya da bırak beni.



Ben böyle gecelerde ölüyorum işte gündüz parlayan gece ölen.Ne kadar zor bilemezsin.ya gel ya git.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder