9 Ocak 2013 Çarşamba

Olması Gereken

Böyle olması gerekli miydi hangimiz suçluydu suçlu var mıydı suçluluar teslim mi olmalıydı ?
Bazen her şey olur biter başlar düşer kalkar.
Sıcak bir evin içinde acı bir şarapla güneşe merhaba demenin gerçekten bir anlamı olmalı mıydı ?
Ya da ne içindi tüm bunlar ?
Ve bunlar gibi yüzlercesi vardı kafamda.
Sustukça dahada çoğalan cevaplarını bilmediklerim.

Aralarda sana bakmayı ihmal etmiyorum.Tahmin ediyorsundur illaki.Neler olduğundan bir habersiz başka şehirlerde başka insanlarla uyanırken aptal gibi durmanın ne demek olduğunu bilemezsin.Eskiden daha güçlüydüm.Kendime söz geçirebiliyordum.Şimdi aciz ve sessizim.Olması gerektiği gibi miydi ? Hayır böyle olmasını sende olmasını istemezdin ama oldu.Artık ne sana ne onlara ne de kendime iyi gelebiliyorum.Benden bir şeyler bekliyorlar oysa ben çoktan gittim hayatlarından.Artık sevmiyordum onları.Soğuktular hissizlerdi.
sen yine her şeye yabancı bilmediğin yollarda figüransın.Uzaktan seni izliyorum ve sen bunu biliyorsun.Ben susuyorum.Bazı geceler çok ihtiyacım olduğunda güzel anıların altına giriyorum.Hem soğuktan koruyorlar hem de daha az üzülüyorum.Sanırım bu sefer gerçekten üzülüyordum.Bu sefer gerçekten de yalnızım.Söz verdiğim gibi kimse bizi bilmeyecekti sözümüde tutuyorum.Yıllar oldu senden bahsetmeyeli birilerine.Böyle de kalmalıydın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder