7 Temmuz 2012 Cumartesi

Bir Yaz Gecesi Özledim

  • Bazen en ufak merhaba bile eritmeye yetiyor buz kütlelerimi.Bu kadar basit ve zor.Aniden yüzüm gülmeye başlıyor uyandığımda sen olmuyorsun ama hissediyorum.Hala bu evde kokunla beraber odalarımda geziyorsun.Saçlarıma dokunan rüzgar değil senin ufak ellerin.

    Bazı geceler aklıma giriyorsun çatlaklarımdan gırtlağıma kadar sana batıyorum.Bu gece de girdin kanıma;özledim.Sayfalarca,saatlerce her saniyede ve her adımda özledim.Ensemdeydi nefesin,sarılmak istedim.Kmlelerce uzakta başka bir şehirdesin.Bensiz.Biliyorum sende özledin ama yataklarında hep bir başkası.Bir başkası öpüyor seni bir başkası dokunuyor tenine.İkimizde yorgunuz bu savaştan.Galip yok ikimizde mağlubuz.Hem çok özleyen bir asker hem de hatırlanmayacak kadar uzun bir gün gibiyiz.

    Başka güneşlere günaydın diyip başka bir şehrin havasını soluyoruz.Ve sen gün batımında beni sayıklıyorsun sessiz harflerle ben yüzüne bakıyorum.

    Bir yaz gecesi anılarını buyur ettim içeri
    Oturdular başucuma,kırgındılar.
    Hepsi sen gibiydiler.Sakindiler
    Bir yaz gecesi özledim seni.
    Yarın hatırlamayacağım bir gün gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder