1 Mayıs 2012 Salı

Zaman

Zaman karşılaştırır mı dersin yine bizi en özlediğimiz zamanda.Bir gece olsun gece mavisi parlasın ve bol yıldızlar.Bir sokakta olalım ve kimse olmasın kelebekler olsun bir de ama ömürleri günlük değil zamanları sınırsız olsun.Sarılmak için deli olduğumuz günlere geri dönelim derim.Sanki olanlar olmamış sadece ikimiz olsak o anda.Sonra kaldığı yerden devam etse hayat.

Bir sürpriz olsun mesela sen bilmeden beni arasan ben ilk konuşmamız gibi heycanlansam ama sen beni rahatlasan ve yine uykum geldi hadi uyuyalım desen ben uyumamak için seni zorlasam ve uyuya kalsan.Ben yine sana kızsam telefonu kapattıktan sonra hemen özlesem seni.

Oluru var mı dersin bunları ? Özlesek bile birbirimizi özlemek çare olmuyor.Ölüleri yeniden diriltemeyiz.Dener gibi olmuştuk ama bin defa ölmüştük.Zaman zaman sadece zaman gelip geçer kırar döker.sadece zaman zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder