4 Mayıs 2012 Cuma

Ben Her Sabah Sana Uyandım

O günden beri her sabah aynıydı ve bu sabahta hiçbir şey değişmedi.Ben her sabah sana uyandım sen yoktun.Hayallerim vardı ama sesin yoktu.Anılarım yine başucumda seyre dalarken ben yine uyku sersemi bir şeyler mırıldanıyordum özlediğime dair.Gerisini hatırlayamıyorum.Banyodan su sesleri geliyor umursamıyordum.Yine yabancı biri olsa gerekti.Muhtemelen senin bir gram özelliğini taşıyan ya da benzemese bile yüzünü sana benzettiğim biri.Çünkü o günden beri herkes sana benziyordu.Onun öncesinde sadece sen vardın benzerlerin yoktu.Herkes sen gibiydi sanki seni yaşatmaya mücadele ediyorlardı.Komik değil mi ya da deli saçması herkes senken kimse sen değildi.Sadece her kadında seni yaratıyordum.Ömürleri sadece bir geceydi.Sabahsı sen olmadığını farkediyordum.Çünkü ben her sabah sana uyanıyordum.
Acaba hala eskisi gibi mi yüzün,gülüşün haberim yok.Sana sarılmak isteyişim her geçen gün daha çok artıyor.Gelsem yanına sana sarılsam red etmezsin biliyorum.Ama gelipte gidememek var.Oysa ben sana böyle aşığım.Seni özlemeyi seviyor geceleri sana yazıyorum.Senin bunlardan bile haberin yok.Olmayacakta.Olmasında büyü bozulur.
Yine bir sabah ve yine aynı senaryo.Ben her sabah sana uyandım sen yoktun.Sesin yoktu.Hayallerim vardı anılarım başucundaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder