5 Şubat 2012 Pazar

Vazgeçmişsin 'Biz'den.

Gitmek hep kolaydı sana bu sefer gerçekten gitmeliydin.Zamana verip kurban etmeliydin anıları.
Gitmek hep kolaydı sana ama gitmezdin kalmayıda beceremedin zaten.Verilmiş sözler,yarım kalan cümleler tanımadığımız kokular.Ne sen kalabalıktın bu şehirde ne de en yalnız ben.

Sıcacık gülüşlerinin yerini kocaman boşluklar almış.Zaman hiçbir şeyede ilaç olamamış.Anıları kurban etmek yerine kalbini çarpmışsın soğuk duvarlara.''Ben'' sanıp eritmişsin başka adamların arasında hayatını.Hep ben diye hayal edip kül olmuş gözyaşların.Hep birilerinin hayatından geçmişsin

Yıllar çok şey götürmüş.Eskisi gibi değil gözlerin eskisi gibi sıcak dolu değil.Sesin bile değişmiş.Bu sen olmamalıydın.Yaptığın hataların bedelini kalben ödüyorsun.Yalnız bir başına.

Sözlerini umutlar yerine kara bulutlar kaplamış,yüzün hiç gülmemiş.Hep bir adamda hep bir başkası.Her kokuda ben.Ellerin beni isterken hep bir başkasına sarılmış vazgeçmişsin kalbinden.Vazgeçmişsin ''biz''olmaktan.
Her kokuda beni özlemişsin
Zaman yormuş kalbini
Her solukta beni isterken
Her solukta bir başkası

Tutanmak istemiş kalbin bir dala
O hep ben diye
Zaman yormuş kalbini
Vazgeçmişsin ''bizden''.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder