6 Şubat 2012 Pazartesi

Hatırlayamamak Gibi Bir Şey

 Hep birşeyler anlatmak isteyipte anlatamadığın birşeyler vardırya hayatta son zamanlarda bu kafese hapsetmiş gibiyim kendimi.Gücümün artık eskisi gibi olmadığının farkındayım.Yinede bir ümit sevinç çığlıkları var.Sadece kendim'lik.Zaman zaman sesleri duyamıyorum,insanları anlayamıyorum belkide anlamak istemiyorumdur.Bir süre sonra herşeyi bırakıp gitmek istiyor insan.Bu bir ergen tribi değil.Sadece kendimi arama çabası.En son nerde unuttuğun hangi yatakta kendini bıraktığını bilmeden sarhoşken öpüştüğün kadını hatırlayamamak gibi bir şey.

Nefes alıp veriyorsun.Yinede buna şükretmek lazım.Peki içinden daha fazlası geliyor kendini terkediyorsan ? -Bu nefesin ne kadarı önemli senin için ? . Yine de hayat devam ediyor.Her yeni doğan gün her yeni nefes yeni bir beden.Kaçı doğru beden,kaçı temiz nefes ? Bir şeyler saklı gibi evrende.Hatta çok şey saklı gibi.
Peki nerden çıkageldi bu kendini bırakıp kendini arama çabası ? .En son nerde unuttuğun hangi yatakta kendini bıraktığını bilmeden sarhoşken öpüştüğün kadını hatırlayamamak gibi birşey.

Fazla kapılıyor gibiyim rüzgarlara.Her rüzgar yeni bir nefes yeni bir koku.
Akıpta gidiyor zaman.Durda diyemiyorsun.Peki senden çaldıkları ...
Hayat bence de fazlasını hakediyor.Geçici olarak varolduğumuz bu gezegende neden onu ona şikayet ediyoruz ?

Hala şarkılar dinliyorum.Sizden farklı olarak onlarla konuşuyorum.Tanrı'ya dua etmek yerine onunla sohbet ediyorum.Dertleşmeyi bırakalı çok oldu.
Diyorum ya bir sevinç çığlıkları yankılanıyor içimde.Hepsi anonim.
Güzel kadınlar geliyor hepsi anonim.Hepsini bir ömür ağırlayamam kalbimde,kalbim sadece bir kişide.Henüz onu tanımıyorum.

Tanımadığım bir ülkede dilini bilmediğim bir kadına kendimi anlatıp sonra onunla dans etmek istiyorum.Mutlaka bir yerlerde karşıma çıkacaktır aradığım her neyse.Fazlada uzak olamaz,belki bahanelerim çoktur.Ya da her neyse...

yeni birgün yeni bir nefes.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder