9 Ocak 2012 Pazartesi

Özlemimle Kal

Yıllar olmuştu içimden bir şeyleri yollara sereli.Kaç kez ıslanmıştır kim bilir ? Eskisinden daha kalabalığım,eskisinden daha yalnız.Gün geçtikte artan tanımadığım o yüzler hep seni bana anlatıyor.Gülümseyip geçiyorum.Her bir yabancının kokusu senin kokunu aratıyor.Sahi hala aynı mı parfümün?-Bilirsin tatlı kokuları severdim.

Son günlerde yağmur çok yağıyor buralarda.Tesadüf bir şekilde aklıma geliyorsun,nefesimde soluyorum kokunu.Arkadaşlar özlediğini söyledi.Şaka yapıyor olmalılar.Sen beni kimseyle paylaşmazdın.Sanırım artık içinde tutamıyorsun beni.Bu hoşuma gitmiyorda değil.Ama ne kadar çok ortalarda olursak okadar yok olmaya mahkumuz.

3-4 gündür inanılmaz derecede aklıma geliyorsun.Yaptığımız telefon konuşmaları,benim sıcak köşem ve hayallerimiz.Ve birgün uyanıyorum o yazıyı görüyorum ''seni özledim''.Seni özlemedim diyemem ama içimde közlerin dururkende seni inkar etmek yıllarıma haksızlık olur.Sana değil.Okuduğumu bildiğini adın gibi biliyorsun ama sessizliğimi bozamam.Bu iyiliği sana yapmak gelmiyor içimden.

Deliler gibi sarılmalıyım sana.Dudaklarının tadına yeniden bakmalıyım.Yeniden aşık olmalıyım sana.Ama bunu yapamam.Bir daha gelirsem daha çabuk giderim.Seni birkez daha üzmek istemem.En azından bunu kendime yapamam.Eskisinden daha fazla güçlüyüm ama sana hala yorgunum gücüm yok.

Sen hep özlemimle kal.Ben seni hep uzaktan izleyeyim.Uzaktan küfür edeyim.Ama bileyim ki kim gelirse gelsin sen hep en çok beni özleyeceksin.Hep onlara gülerken için bana yanacak.

Özlemimle kal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder