2 Ocak 2012 Pazartesi

Bil İstedim

Gece sencede fazla sessiz değil mi ?  Sokaklar fazlasıyla boş.Rüzgar şiddetini hiç kesmiyor.Loş ışıklar içinde herkes mutlu olmalı.Mutlu,sessiz,başka hayatlarda.
Sahi günlerin nasıl geçiyor,eskisi gibi heycanlı mısın gökyüzü için ? Yeni umutlar besliyor musun her yeni doğan gün için ?-Yoksa yine mi yalnızsın ? Hala başka hayatlara kapatıp kendini körebe oynamaya devam mı ? Her neyse ...

Değişen hiçbir şey yok buralarda.Bildiğin gibi.Ben yine masamdan kalkmıyor sana yazıyorum.Okuyorum,zarfına koyup ben açıyorum.Böylesi en güzeli.Ayten teyzenin kocası öldü.Günden güne bunaklığı artıyor.Minik Hasan artık okula başladı.Arada seni soruyor bana.Gülümseyip geçiyorum.Eskiden ne kadar çok gülerdik.Ne çabuk geçmiş zaman.Hala en sevdiğim fotoğrafın değişmedi duvarımda asılı.Bazen bakıp özlüyorum seni.Ve bir küçük iyi gidiyor yalnızlığınla.45'liklerse en güzel süsü oluveriyor gecenin.Sessiz ve loş.

Okuduğum her bir mısra seni gecemde misafir etmemi sağlıyor.Güzel gitmesine gayret gösteriyorum.Ne kadar çok özlersem okadar susuyorum.Tam bu sırada plaklar yardımıma koşuyor.İnkar edilicek bir yanı yok seni deli gibi özlüyorum.Sarılmak istiyorum.Bunları söyleyemem ama sen anlarsın.Yüzüme vurmaktanda hiç kaçınmazdın.

Koca bir iki yıl geçmiş.Yazdıklarımı taşıyamıyorum.İsimsiz zarfların eskimek üzere.Her defasında bu son desemde şarkılar izin vermiyor seni unutmama.Sadece özledim bil istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder