23 Aralık 2011 Cuma

Başladığım Yere

Başladığım yere geri dönüyorum.Kısa ve tatlı bir yolculuğun ardından koca bir hissizlik içimde biryerlerde.Boşuna olmayan hayallerime istemedende olsa seni karıştırdım.Ağır gelmiş olmalı her aldığın soluk ensemde,soğuk kimsesiz suskun.Geldiğin gibi geri gitmiyorsun tanıdığın biri olarak veda etmiyorum.Soğuk,halsiz,ümitli şekilde uğurlanıyorsun farkında değilisin.İçinde kalmış sancıların her gece kalbini kemirirken,ben çoktan yelken açmış gidiyorum kalbinin kirli sularından.

Dans etmeliyim,içmeliyim,sevişmeliyim.Ama  hiçbirinde sen olmayacaksın  bu sefer.Tükettiğimiz zaman içinde uzaktan seyircindim aslında.Birgün mutlu olduğunu görmeliyim.Birgün belki yeniden gülersin.Belki biri gerçekten seni sen olduğun için sevebilir.Birgün yine mutlaka.

Oysa küçük hediyelerim vardı.Pimini çekip elime verdiğin izlediğin o bombalar teker teker elimde patlıyor.Olsun bazen dağılmak güzeldir,çabuk toparlanırım.Üzülecek tek bir günün bile olmaması ne kötü aslında.Hiçbir şeyin olmadığının göstergesi.Gereksiz zordan mutlu olma çabasıda eziyeti.
-
Başladığı gibi sessizce bitmeli.
Kırmadan,kırılmadan,ümitlice,aşkla.
Sözler yine yazılmalı
Söylenmeli her şarkı yeniden.
Hayaller kurmalı insan
Birgün gerçekleştireceği şeyleri düşünmeli
O insanı düşünmeli hissetmeli yaşamalı


-Aşktan korkmamalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder