19 Kasım 2011 Cumartesi

Kış Şarkısı

Bir kış gecesiydi gidişin.Ansızın sessiz sakin,telaşsız.Birşeyler çoktan bitmişti aramızda.Eski heycanımız yerinde değildi.Sanki birileri onu bizden çalmıştı.Yerine koymak istedikçe kırdık kırıldık.
Sessizdi gidişin suskundum o gece.Gitme demeye dilim gücüm yoktu belki ama kalman neyi değiştirecekti.Özlemediğimi düşünme kırıntılar hala kalbimde.Hergün yarattığım kelebekler belki yok yerinde ama birşeylerini özlüyor gibiyim.Ellerini,bedenini,saçlarını omuzuma yaslanıp kurduğun o düşleri.Hep gülümserdim sana çok içten gülümserdim.Sen hep neden gülümsüyorsun dediğinde.''Çok güzelsin sevgilim''yanıtını alırdın.

Çok güzeldin sevgilim.Saçlarını çok severdim gülüşüne aşıktım.Ama  'gitme'diyemedim o gece sana.Belkide gitmen gerekliydi ve gerekeni yaptın.Pişmanlık yok içimde.Özlemiyor değilim özlediğim gecelerde pencerenin önüne geçip arkamdan sarılmanı bekliyorum.Sadece küçük bir özlem benimkisi sadece küçük bir özlem..
Yalnız bir kış şarkısı seni bana hatırlarttı.Meğer ne kadar çok özlemişim seni.Senden bahsetmeyi seni yazmayı.Sana dair şarkılar söylemeyi..

Kocaman kışlar geçti ardından
Ve 2 yıl sonra merhaba sevgilim.
Saçların daha kısa artık.
Ve daha güçlüsün.
Gülüşün yalnız ve sıcak.
Son bardağım sana
Sarıl bana sevgilim
GİTME.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder