30 Kasım 2011 Çarşamba

Her Yer Sen Dolu Sen Yok.



Sessizce bekliyorum bir köşede.Yazıyorum söylüyorum susuyorum.Bir gün eskisi gibi olmak ümidiyle ayağa kalkıp haykırıyorum dünyaya.En sevdiğimiz şarkılar dilimde.Sigaramda bitmek üzere.Bir kadeh kaldırıyorum yokluğuna.Kimse yok.Ama 'aşk'için şerefe.Tanıdık yüzlere 'merhaba'deyip geçmekle yetiniyorum.Öyle yalnızım ki ... Seni anlatacağım bir sen bile yok bu küçük dünyamda.Her yer 'sen'dolu her yer 'sen' yok.

Cümlelerim titremekle meşguller.Scaklığın yok evim soğuk.Sigaramın dumanı gözlerimi boğuyor.Sesini özlediğimden adım gibi eminim.Ne kadar oldu sevişmeyeli kestiremiyorum.Epey olsa gerek.Gittiğin günden beri her şey yarım yamalak.İzlediğim filmler eksik,yarım,soğuk.

Yağmurlar kimsesiz kalmış gibi damlaları kesik kesik.Sesimin tınısını unuttum bile.Sesim çıkmıyor.Ayaklarım yollarına gidiyor ama yol bilmem iz bilmem.Sadece gelsen sarılsam sıkıca sana.Kokunu damarlarıma hapsetsem orda öylece  kalsan.Sonra yine gidersin.Ama son kez hep son kez sarılsam sana.Sonra yine gidersin.Ama sen yinede kal benimle.

Biliyorsun ben sen değilim
Öylece terkedemiyorum anılarımı
Hüznümü bırakamıyorum bir köşeye.
Biliyorsun ben sen değilim.
Hayallerimi savuramıyorum
Özleyebildiklerimden vazgeçemiyorum.

Yine danslar edelim şarkılar söyleyelim birbirmize.Oyunlar oynayalım.Ben seni kızıdırsam ban bana küssen ben yine gönlünü alsam.Ama sen yine bana gelsen kalsan orda öylece.Sarılırp uyusak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder