25 Kasım 2011 Cuma

Hayallerin Yok,Sen Yoksun

Yapmak istediklerimi sonsuzlukla paylaşmak istediğim
Meğer sen'mişsin
Yıllar sonra anladım.

Birçok yabancı geldi geçti.
Güldü geçti.Sevdi geçti.Aşık oldu geçti.
Sadece küçük bir esintiydi.
Ben anlattıkça onlar sessizce dinledi.
Onların hepsiydi ben tektim.
..

Küçücüktüm,tecrübesizdim sana ilk dokunduğumda.Ozamanda hayallerim vardı şimdide.Değişen pek birşey olmadı.Ben hayallerimi korurken sen o hiç bilmediğin adama satmıştın hayallerini.İstemezdin ama olmuştu bikere.Gülücüklerinin arkasına dev yalnızlıklar saklardın... kocaman hayaller.Kimseler bilmez hep bana anlatırdın.Hepsi güzeldi hepsi özeldi.Kalbin gibi.Hala gülüyorsun hayallerinden vazgeçmiş kendini O'na teslim
etmiş bir vaziyette.Sonsuzluğunu ona teslim etmiş her yeni birgünde mutlu olmayı deniyorsun belkide.Bilemiyorum..Uzağım sana.Çok uzağım.

En çok dans etmemizi özledim.Dans senin hayatındı benimse hayallerim.Sen hayatına aşıktın bense hayallerime.Belkide kaçış noktamızdı dans.Ve biz saklanmadan orda buluşurduk.Konuşurduk,sarılırdık.
Yıllar geçti aylar geçti yabancılar geçti
Ben kaldım.
Yıllar geçti aylar geçti
Hayallerim hep aynı kaldı.
Yıllar geçti aylar geçti
Hayallerin geçmiş
Hayallerin yok.
Tanımadığım O yabancı var.

Yıllar geçecek
Ben geçeceğim
Hayallerin kalacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder