10 Ekim 2011 Pazartesi

Ellerim Üşüyor,Ellerin Yok

Kış geldi sevgilim..
Ellerim artık üşüyor ellerin yok.
Kalbim eskisi kadar hızlı atmıyor.Yoksun diye hiçbirşey heycanlı değil
Yeni yeni şarkılar duyuyorum,yeni çiftler.Sevilenler sevenler sevişenlerle dolu buraları.Ama hiçbiri biz kadar güzel,özel değil.
Ellerim üşüyor sevgilim ısıtıcak kimsem yok.
Dilimde Teoman şarkılarıyla gecelere son veriyorum sessizce.
Hergün dışarlardayım.İşten ayrıldım.Sürekli ağzımda sigara insanlara bakıyorum.
Her yerde karşıma çıkacakmışcasın gibi giyiniyorum.
En sevdiğim paltom üzerimde.Yeni ayakkabılar almadım kendime.Onları beraber seçmeliyiz.Yeni şeyler istemiyorum biz yenilmişken birbirmize.Yeniden güçlenip yeni olmalıyız diye bekliyorum.
Senin önüne geçip seni durduramıyorum.
Ellerim seni istiyor karşı koyamıyorum.
Sığmıyor ceplerime ellerim üşüyor.
Neredesin nerdesin kimler var yanında bilmiyorum.Yinede gel sen.Ellerim üşüyor söz geçiremiyorum.
Ceplerim dar geliyor ellerim üşüyor.
Kimler var bilmiyorum ama sen yinede gel.
Ceplerim dar,kalbim soğuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder