7 Ekim 2011 Cuma

Ama Olmaz.

Bayadır uzağım sana.Somut olarak elimde hiçbirşey yok.Bir fotoğrafın bile.Herşeyim açık sana oysa.Ben sadece ''varlığını''özlesemde sen sesime hasretsin.Çokta mutlu değilsin ama üzgün olmadığınıda biliyorum.Bazen rüyalarda yanına geliyorum.Sen beyaz çarşfaların içinde prensesler gibi uyuyorsun.Ben sessizce yüzümde o aşık olduğun tebessümle seni izliyorum.Ne zaman öpmek istesem rüyam burada son buluyor.Boş bir sabaha ''günaydın diyorum.Öylesine yorgunum ki çevremdeki kimseyi umursayacak halim bile yok.Ben yine aynıyım.Gördüğün günden beri pek birşey değişmedi fiziksel olarak.Ama beynimi soracak olursan hiçbirşey yerli yerinde değil.Kalbim mi ? - Onu kendine sor.Cevabını bulman çok zor olmayacak.Söz konusu kalp olunca bilirisin pek konuşmam.Susar yaşananlardan birşeyler çıkarmanı beklerdim.Gerçi halada birşeyilerin bekleyişi var içimde ama kimden ne gelir ya da  şu olsun diye sayıkladığım yok.Yaşlandı kalbim artık eskisi gibi sana atmıyor.Aynı nabızda nefes alıp veriyorum.
Seni soranlara herşeyi en başından anlattım.Hiç efkarlanmadım.Efkarlandıkça yazdım.Sapıtmadım.Özledikçe şarkı söyledim.Ama yinede seni koparıp atmış değilim.Hala hayallerimize saygım var.Hele birtanesi var ki.O gece sırf o hayalimiz için kavga edip birbirmize küsmüştük .Senden sonra birkaç kişiyle aynı hayali kurmayı denedim ama olmadı.Hiçbirinde senin tadın yoktu.Sen hariç herkes yapmacıktı.Korkumda o ki karşımdaki kişi ne kadar samimi olursa olsun bana yine o duygu gelicek ve ben onu yine terkedicem seninle olan umutlarımı hayallerimi terkettiğim gibi.Onlar şarkılarımızı paylaşıyorlar ben sadece eşlik ediyorum.Sen gelene kadar en iyisi bu şimdilik.Hani en çok söylemek isteyipre söylemediğimiz o şarkı var ya..İşte o .


Silületin beliriyor beyaz sayfalarda
Adını yazıyorum,siliyorum,yazıyorum,siliyorum
Ama olmaz.
Ne sen eskisi gibi masum kalabildin
Ne ben hala o heycanlı çocuk
Ama olmaz
Artık olamaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder