2 Ağustos 2011 Salı

'Aşk Nasıl Gelir

Bazen hayallerinizin size nasıl geleceğini bilemezsiniz.Ama eminim ki bir hediye paketinden çıkabilicek kadar küçük ama değerli şeyler tercih etmeyiz.Aslında ederiz.Ama çokta büyüğe kaçmayacak şeylerdir.Yani elimize ulaşacak kadar küçük şeyleri.Şöyle ki bir fotoğraf makinası isteyebiliriz.Çokta güzel olur hayalimizde olur,lakin bir zamanlar benimde böyle bi hayalim vardı.Ve oldu artık okadarda büyük gelmiyor.Ama anlayabiliyorum.Yahut vitrinde gözüken o ışıl ışıl taşları olan sıradışı ama bi okadarda sade ayakkabı size verilse kenidinizden bile geçebilirsiniz.Peki bir aşk'ı hediye paketinde alabilir miydik ? -Tabikide hayır.Dediğim gibi hayallerinizin size nasıl geleceğini bilemezsiniz.Konumuz tabiki yine aşk aşk aşk.Çünkü dünyadaki en güzel olgu bana göre.Acısıyla tatlısıyla.Ki ''aşık''olmayı hayal eden ''aşk''isteyen ve bunu artık hayatımızın bütünü haline getirmiş milyarlarca insan bulabilirim.Bulmama gerek yok.Yazılanlara gözatılsa zaten herşey açıkça ortaya çıkar.Ki herşey ortada.

'Aşk Nasıl Gelir ?

Aslında buna verilecek bir cevabım yok.Yani şöyle ki bir kokuylada gelebilir,bir partidede.Sanırım benimkisi biraz farklı.Benim ''aşk''ım gökyüzünden geliyor.-Hayır hayır bir ölüye aşık olmadım.Sadece bir iki durak varken aramızda şimdiyse koca gökyüzünü aşıp bana gelecek.Yıllardır beklediğim birşeydi bu.Ve birgün olacağını biliyordum.Yıllardır söylenen bana ''artık bir sevgilin''olsundu.Aralarda oldu tabi ki ama hepsi olsun diye olanlardı.Evet bu yazımı okuyupta ''vay göt demek öyle 'diyebilirsiniz.Sizden özür diliyorum ama öyleydi.Çokta takmayın zaten.Yıllardır bekledim kafamdaki tatlı insanı.Yıllardır sapmadan doğru bir şekilde beklemeye çalıştım.Ve yaptımda.Şimdi o tüm sevimliliğiyle ve yorgunluğuyla karşımda bana sarılmak için koşacak.Sanırım çok güzel bir duygu olacak.Gelicek zaman ekiyle konuşuyorum çünkü bu yazıyı yayınladığımın öğleni kollarımda olacak.Ve ilk kez birine bukadar candan sarıldığımı hatırlayacağım.

Uzatmanında alemi yok aslında.Diyeceğim o ki ''siz siz olun aşk için hayaller kurmaya devam edin.Aralarda bedenler tanıyın bir kalbe dokunun ama kalbinizi folloşlaştırmayın.Ve istediklerinizi bekleyin.Eğer inancınız sonsuzsa kendinize mutlaka o kalbinizde atacak.Bedeni yanınızda olacaktır.Evet daha önce aşık olup içiniz yanmış olabilir ama bu demek değildir ki yeniden birisini sevemeyeceksiniz,birine dokunmak istemeyeceksiniz.Hayallerinize inanın ve onu fazla kirletmeden bekleyin.O sizi mutlaka karşılayacaktır.(ya da benim gibi havalimanından karşılamak durumundada kalabilirsiniz :) )

HOŞGELDİN :)   ( iyi yolculuklar )

1 yorum:

  1. "Şimdi o tüm sevimliliğiyle ve yorgunluğuyla karşımda bana sarılmak için koşacak.Sanırım çok güzel bir duygu olacak.Gelicek zaman ekiyle konuşuyorum çünkü bu yazıyı yayınladığımın öğleni kollarımda olacak.Ve ilk kez birine bukadar candan sarıldığımı hatırlayacağım."

    Bu dediğin gerçekleştiyse senin için sevindim :)

    YanıtlaSil