19 Temmuz 2011 Salı

Uykum Kaçıyor

Saat gece yarısını çoktan geçti sevgilim.Uykum geldi sol yanımı elledim yatağım boş uykum kaçtı.Saate baktım saat oysa çok daha erken.Bugün günlerden ne onu bile bilmiyorum.Sadece yatarken saate bakıyorum ve yine uykum kaçıyor.Yarının dünü terkedişini izliyorum.Yalnız değilim martılar eşlik ediyor.Hiç dinlemediğimiz yeni şarkıları dinliyorum silületin gözümde seyiriyor gibi.Oysa kimse yok.Şikayette etmiyorum hiçbir şeyden alıştım yalnızlığına.Yarınlar dünleri hep terkediyor,akreple yelkovan yine kaçak ilişki yaşıyor martılar gizlice sevişiyor.Bir sen yoksun yatağım boş kalıyor uykum kaçıyor.Nedensizce aklıma gelişlerin çok güldürüyor beni.Ah o kahrolası anılar okadar güzeller ki gülümseden edemiyorum.Bastırdığımız bir iki fotoğrafımız hala duvarda asılı biraz tozlanmış olsa gerek,dokunamıyorum.Kokunu hisseder gibiyim hala,çöp kokusu beni rahatsız ediyor.Kırmızı rujunun izi kalmış bir bardak hala camın önünde güneş vurdukça parlayan.Bıraktığın gibi herşey.Bardağın rujun yatağım.Fotoğrafların.Yalnız hepsi kirli tozlanmış ve kokuyor.Bilerek dokunmuyorum hiçbirşeye arada sırada özlemem gerektiğini hissediyorum.Eskisi gibi özleyemiyorumda seni zaten herşeyin kirli olmasıda bundan ya.
Acaba hala aynı yerlere gidiyor musun bilmiyorum ama ben artık oralara uğramıyorum bile.Biliyorum ki yabancı birisinle karşılaşacağım ve sen panik olacaksın.Oysa buna gerek bile yok.Ama birgün yeniden ilkkezmiş gibi karşılaşcağız ve gözgöze geleceğiz.Ozaman kim heycanlanır bilemiyorum.bildiğim tek birşey var artık özleyemediğim.Deniyorum ama olmuyor.Zorlamıyorumda eskisi gibi.Sadece geceleri uykum kaçıyor hepsi bu kadar.


Saat gece yarısını geçti sevgilim,sol yanıma bakıyorum sol yanım boş,uykum kaçıyor.

1 yorum: