2 Temmuz 2011 Cumartesi

Gitmek Gerek Bazen.

Bazen zor olsada gitmek gerek.İçinin acayacağını bile bile..Ama bu sefer kalbim eskisi kadar acımayacak,eskisi kadar yanmacayacak ellerim kulaklarım aramayacak sesini ve eskisi gibi gitmeyecek elim telefona.Alıştı kalbimde bu duruma,beynim kalbime hükmedebiliyor.Ama olsun bunca yılın hatrına bir vedayı hakediyoruz en güzelinden en özlem dolusundan.Hep beraberdik aslında ruhlarımız bir bedenlerimiz ayrıydı.Lafta hep sevişirdik oysa bikere bile değmedi tenlerimiz birbirine.Ten kokunu hissedemedim.Uzaktık ama bir okadarda yakın.

Ama olsun zor olsada gitmek gerek ve gitmeliyim  ..

Yıllarca kalbinde ağırladığın için teşekkürler sevgilim.Beni önemsedin,beni büyüttün beraber büyüdüğümüz için teşekkürler ederim sevgilim.Sen anlam veremeyeceksin bu terkedilişe böylesine deli doluyken kalbimiz bir türlü anlam veremeyeceksin ve içinde bir yerlerde bi bi soru işareti kalacak.Zaman gelicek ve sende pes ediceksin.emin değilim;belki üzülürsün belki de yine o gereksiz şakalarımdan biri sanırsın...Ama artık ciddiyim.

Ben gidiyorum.Gitmek önemli değil aslında gitmek zaten hiçbirşeydir ama gitmeliyim sevgilim.Daha fazla uzatmadan uzamadan gitmeliyim.Bir gün yine karşına çıkacağım senin.Bu sefer sen beni tanımayacaksın ben seni uzaktan izleyeceğimBelki gözgöze geleceğiz ama sen beni tanımayacaksın.Ama şunu hep bileceğim : sen çok beni sevdin,seveceksin ve en çok ben sana iyi geleceğim.Ve sende şunu biliceksin : en çok sana emek harcadığımı ve bunun hep böyle kalacağını.

Şimdi telefonu kapatmalıyım.Uzadıkça uzar..Gitmek zor olur ve artık gidiyorum.Aklına geldikçe hep gülümse istersende küfret rahatlarsın.Ama yinede çok içme,fazla sevişme,sigarayı azalt.Artık gidiyorum sevgili

Telefonu kapat.

 ASLINDA BİLİYORSUN SENDE İÇİMİ
AMA ARTIK GİTMELİYİM SEVGİLİM
ŞİMDİ TELEFONU KAPAT
SESSİZCE BENİ AN.EKSİK ETME KALBİNDEN

3 yorum: