6 Temmuz 2011 Çarşamba

Beyaz Oda.



İlk defa senden bu kadar uzak bu kadar sıcak bir yerdeyim.Neden hala zorluyorum yazmakla bilmiyorum ama yazıyorum işte.Yıllar olmasına 1 saniye kadar az vaktimiz var.ama biz yokuz.Uzağız birbirmizden.Hem bedenen hemde kalben.Artık eriyoruz birbirmizin beyin hücrelerinde kalplerimiz köpürmüyor.Ama bazı şeyler hala aynı.Gerçek şu ki ne olursa olsun kırıntı kadar ceplerimize saklıyoruz birbirimizi.Biliyoruz çünkü bir şekilde kalbimizin kenarından geçeceğimizi.Burası çok güzel tam istediğim kafada insanlar.Ama çok yabancılar.Aslında onlar değil ben buraya çok yabancıyım.Senin nefes almadığın bir şehirde senin sesinin yankılanmadığı sokaklarda gezmek ölüm kadar soğuk bu sıcak havada.Son ses müzikler sevişmeye hazır bedenler gelip geçiyor önümde.Çoktada umrumda değiller.Geliş niyetim bambaşkaydı aslında ama kalbim hep temizdir benim.Arada yaramazlıklarım tabiki olucak ama hiçbiri seni kirletmeye yönelik olamaz.Yaptıklarımız ne kadar anlamlı bilmiyorum ama ikimizde kendi yollarımızda ilerliyoruz.Ben yalnızım ama seni bilemem..Ama sen yalnız yolda yürüyemezsin unutmuşum.Ya birini beklersin yol kenarında,ya da yolda bulduklarınla başladığın yere geri dönersin.huyundur.Bunun içinde hiç kızmam sana.Hayat senin istediğini yaşa.Ama kalbine zarar vermenden hep korkmuşumdur.Çünkü orada bir yerlerde bende varım.İncilmek istemem !
Bense yoluma tanıştığımız gibi yalnız devam ediyorum.Hayallerimi dinliyorum onlar beni çağırıyor gidiyorum.Beyaz bir otel odasında yalnızım ve mutluyum.Herkes bu durumu çok yadırgıyor.Kimse ''kendinin'tadını bile bilmiyor.
Hayallerimi bavula koyar gibi yerleştirdiğim elbiselerim askılıkta görücüye çıkmayı bekliyolar.
Peki senin hayallerin ne alemde ? - Yinemi beceremedin.Hep cesaretli gibi gözüküp korkuların arkasınamı saklandın ?

En büyük hayalimizdi seninle birlikte bilmediğimiz tanımadığımız insanların içinde dolaşmak,sevişmek,dans etmek.Bak ben hayalimi gerçekleştirdim.Üstelik tek başına.Peki sen ? Neyden korktunda birşeylerin arkasına saklandın?Şimdi otur sevgilim.Çok fazla kalmayacaksın.Bu beyaz odada son kez anılacak ismin son kez söylenecek adın.Ve son kez lanet edilecek tüm olanlara.

Şimdi git sevgilim.
Al korkularınıda git.
Benim sönmeyen hayallerim
Hayallerime beyaz ışık tuttuğum lambam var.
Ben hep beyazım,sense gri.
git artık sevgilim.
Git ve bit.

1 yorum: