11 Haziran 2011 Cumartesi

İyi Aşklar.

Kimseye hiçbirşey için kızgın değilim.Aslında insanlara kızmakta istemiyorum.Tamamen zaman kaybı.Aşkla yoğrulmuş içinde biraz heyecan adrenalin gibi tutkular serpiştirerek yaşam mücadelesi benimkisi.Birincil planlarım hep 2. 3.olmuştur.Elimde değil.Kimsede bunun için beni suçlamamalı.1.lerimi ben seçemiyorum.Ve seçemediğim şeylerin gölgesinde terlemeye çalışmayıda beceremiyorum.''AŞK''demişken.Aşkla kafayı yemiş bir embesil değilim ben.Çünkü ben aşkı bir bedene bağlayıp onsuz ölürüm diyen biride değilim.Aşkı kelimelerle cümlelerle özetleyecek kadar vasıfsızda değilim.Gün gelir bende ''aşkımı''bir bedene hapsedersem evet sizden biri olurum.Üzgünüm şuan öyle biri değilim.Megalomanda değilim.Ama biraz var her insanda olduğu gibi.Ama dozunda tutmayı becerebiliyorum sanki.
Dedim ya ben onlardan değilim diye.Değilim işte.Hiçbir güzel yüz kandıramadı beni.Hiçbir zaman iki göğsün kölesi olmadım.Rock'n roll yaşamları hep izlemeyi sevdim.Heveste ettim ama hiçbizamanda öyle olamadım.Olmakta istemedim.
Beynimizi yiyioruz aşk aşk aşk diye.Kimi gece günddüz zırlıyo kimi ayyaş olmuş çıkmş kimileri kara sevdada.Oysa ne gerek var bunlara ? Yaşasana aşkını adam gibi.eğer gitmeyi kafasına koymuşsa kabullensene.Yollara vurmanada milletin diline düşmene onun karşında boynu bükük durmana değer mi ? Değer aslında.Karşındaki bunu hakediyorsa sana hep dürüstse değer.Peki böyle olan kaç kşi kaldı ki hayatlarımızda.Yok deniliecek kadar az.Hatta bazılarımızın hayatlarında hiç yok.Hiç olmamışlar bile.İşte böyle insanlar böyle insanları gördükleri zaman onlara aşık olması an meslesi gibi bişeydir.Başımdan geçtiği için söylüyorum.ama ben hikayenin öbür tarafındayım.Yani aşık olunan.Yine megalomanca gözüksede öyle değil.Benim gibi insanlar bize aşık olanları hiçbizaman hor görmez hiçbirzaman kendinden ufak görmezler.Aşklarının peşlerinden koşmalarına hep izin verirler.Konumuz aslında bende değilim.Konuda yoktu.Sadece aşk'tı.Demek istediğim şu : lütfen aşkı aşk için yaşayın.Kaş göz am penis gibi maddelere bağlamadan bir ruhu kana kana içmeye çalışın.Aslında bu konu üzerinde saatlerce yazabilirim.Konuşadabilirim ama gerek yok.Aşkı aşk için yaşayanların olduğuna inananlardanım.Lafta olmayanlarından hani.Adam gibi aşk yaşayanların yanındayım.Ve kalplerindede olmaya devam edeceğim.. İyi aşklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder