15 Haziran 2011 Çarşamba

Belki..Belki de. (Özgürlüğüm)

Sana koşar gibi adım adım özgürlüğüme koşuyorum.Yeni şarkılar dilimde.Artık özleyecek bir ''sen''in olmaması huzur verici bi okadarda eksik.Ama merak etme biz artık hep uzak olacağız birbirimizden ama zaman zaman akıllarımızda oyunlar oynayacağız seninle.Geçirdiğimiz günleri anarak belki küfredeceğiz belkide sessiz bir gülümseyiş atacağız.
Ben yeni şiirler yazıcam yeni hikayeler.Yeni kitaplar okuyacağım yeni fotoğraflar çekeceğim.Sen başka bedenler tanıyacaksın aşk'tan vazgeçip aşka sığınacaksın.Ellerin kirlenecek.Belki bende gerçekten aşık olurum.Olmasam bile arada 1 2 beden tanımanın mutluluğunu bende yaşarım.
Ben yeni hayatlarda yüzerken sen yeni hayatları eskitmenin peşine düşeceksin.Bilirim,tanırım seni.Hemde çok iyi tanırım.Akıllı biri çıkarsa karşına aşık olursun ona bunuda bilirim.Ama geçmişten parçalar hep sol cebinin damarlarının içinde olacak.
Sessizce bakıcaksın aynaya yaşlandığını görüceksin.Bensee..Ben ne olacağımı bile bilmiyorum.Temiz hayatımın sadece uçlarını kirletirim belki.Belki özgürlüklerle doldururum için.Bilmiyorum.Belki aynı yaşta aynı şarkılara eşlik ederiz seninle.Hani hiçbir zaman söyleyemediğimiz herhangi bir şarkı.Söylemeye çalıştıysakta ya sen şarkıya erken girerdin ya ben çok hızlıydım.
Ben hep senin bi tarafında olacağım ama yanında asla.Sende küçük bir parçam kadar benimle olacaksın.İstemedende olsa zaman zaman unutacağım varlığını bile.Aynısını sende yapıcaksın.Belki bu sefer kadehini bir başkasına kaldırıp sonra onunla sevişme hayallerini kurarsın.Belki sadece kadeh kaldırıp içip evine bırakılmayı beklersin.Şüphelerim var bu konuda.Konu sen olunca aslında hep şüpheliydim.Cesaretli gözüküp sessizce olanları izlerdim.

Belki bunların hiçbiri olmaz.Ne ben seni anarım ne sen beni yılda bir kez de olsa ararsın.ama olsun.Olması gereken ne varsa o olsun.Şimdilik seni bir kenara bırakıyorum.Ve özgürlüklerimin peşinde koşmaya başlıyorum.Adımlarım küçük kalbim hep büyük olacak.Eğer kalbini büyütürsen benimle gelebilirsin.Yoksa kendi kurduğun senaryolarda başka bedenlerle tanışmanın yalancı mutluluuğunla kavrulursun.

Belkii..
Belki de ...

( bazı adamlar özgürlük için doğmuşlardır,bazı şarkılar ise sadece özgürlük için söylenir. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder