27 Şubat 2011 Pazar

Yalnız Öldü'm(n)

İkiye ayrılmış gibi kalbim.Bir tarafım güneşle yıkanırken bir diğer yanım geceyle boğuşuyor gibi.Zor gibi gözüküyor aslında ama buna okadar alıştım ki çok sıradan geldiği günler bile oluyor.Yeni umutlarla başlıyorum hergüne sanki aklımda yokmuşsun gibi.Gördüğüm her insana selam veriyorum belki aralarında sana rastlarım diye.Çok yürümeye başladım daha fazla sosyal oldum.Ama yetmedi.Yetiyormuş gibi avutuyorum kendimi.Her neyse sorunda bu değil zaten.Aslında sorunun seninlede bir ilgisi yok nedir bilemiyorum.Yürüyorum konuşuyorum dans ediyorum bi iki bişey not ediyorum.Biraz daha tüketmek için seni.Zor olmuyor dedim ya hani.Zor değil ama çok yorucu.Çabalarken koca bir devin sessizliği altında eziliyorum adeta.Ama söz veriyorum kendime zor olucak ama olucak diyorum.Bir kaç kadın gelip geçiyor hayatımdan.Hepsi tadımlık.Kokuları çok tanıdık geliyor.Sessleri bile sana çok yakın.Ama hiçbirinin elleri seninkiler gibi değil.Onların yüzleri çok tanıdık,kalpleri yok..
Uzak dursun istiyorum gece.Gücümün tükendiğini hissediyorum.Yine yeniden yine sana yenilmek istemiyorum.Ama öyle güçlü bir sessizliğin var ki yüreğimde ölü melekler son şarkılarını söylüyorlar.Son kez kanat çırpıyolar senin için.Gülüyorum.Minik bir tebessümünde yeter bazen.Herneyse zaman geçiyor işte sensiz olamazdım,derdim sensiz yapamam nefes alamam derdim.Alıyorum,gülüyorum,dayanıyorum.
Yalnız gittin sen..
Yalnız öldün
Yalnız öldüm..
Yalnız öldürdün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder