25 Şubat 2011 Cuma

Şaka.

Bazen kötü bir şaka yaptığını düşünüyorum.Eskiden benim sana yaptığım gibi.Aradan 1 2 gün kaybolurdum sonra sürprizden çıkar gibi çıkardım.Sık olurdu bu çünkü sana çok kırılırdım.Ama bunu sana hiç belli etmezdim.Hep ''taş kalpli''gözükmeye çalışırdım.Ama nafile içimi bilirdin.Ben giderdim sen beni arardın.Dayanamazdım sana tekrar gelirdim yanına.Sarılırdım sıkıca.Sende en sevdiğim noktalardan biriydi sana sıkı sıkı sarılmak bilirsin.Sanki hiç kopmayacakçasına.Hergün özlerim seni her gün kokunu hissederdim tenimde sanki sürekli berabermişiz gibi..
Bazen belki yine bana masal anlatır diyorum kendi kendime.Yeniden yıldızları sayar,hayallerimizden bahsederiz diyorum.Ama nafile.Ne o geceleri sana anlatabilirim.Ne de tekrardan başa dönüp ''ah''çekerim.Diyorum ya bazen ''sıra bendeydi şaka yaptım''dersin diye bekliyorum bi ümit.Bir telefon kadar yakınsın aslında biliyorsun.Engeller koymuşsun önümüze sen atladıkça ben onlara takılıp düşüyorum.Hem seni çok istiyorum hemde engellerinle mutluluklar diliyorum.Belki yersiz bu yalnızlığım belkide bilmiyorum işte.Öyle birşeyler dökülüyor dilimde.Sır gibi saklıyorum kimseye söylemiyorum.Tıpkı adını sakladığım gibi bana özel ol istiyorum.
Özlediğini biliyorum çok iyi bi yalancı olduğunuda.
Takvimdeki rakamlar bugün çok tanıdık.İyi ki doğdun sevgilim.
Yakın olmakla birlikte çokta uzaktasın aslında.Tanımadığım o insanlarlasın.''Hep birlikte iyiki doğdun''diyorlardır.Eminim.Uzatmaya gerek yok bu masalı.Sen yalan doğrularını yaşarken ben sessizce sinidiriyorum yalnızlıklarımı üzülmüyorum ağlamıyorum bazen yazıyorum sonra siliyorum.Geçen senelerin aslında nekadar önemsiz olduğunuda anlıyorum.O sözler,dokunuşlar ...
İyi ki doğdun aslında tarifsiz mutluluklarla boyadın yüzümü.Unutlmaz dokunuşlar bıraktın.
İyi ki doğdun sevgilim.Ben yine gidiyorum.Bu sefer şaka değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder