3 Şubat 2011 Perşembe

Misafir

Ellerim kalbime doğru çekiliyor.Sessizce sinmiş gökyüzünden medet uman akıl hastaları gibiyim.Yıldızlar hep kayıyor.Yıldızlarda sen gibi gökyüzümü terkediyor.Yapayalnızım bu evde bu şehirde.Kalbimde bir başımayım kalbimin kapıları hala aralık.Bakıp bakıp duruyorum ayak izlerine.sinsice bir ayrılık sessiz kahkasıyla deliyor gecemi.Konuşamıyorum.Ellerim kalbime doğru çekiliyor.Çok yalnızım ; bu şehir bu ıslak kaldırımlı soğuk sokaklar terkeden yıldızlar ve sen..
Uzakta hep gözlerim duyar gibiyim seslerini.Piyano tınısıyla raks ediyor gibi.Dilinde yine nota sesleri. ''LA LA''.gidiyor gibi beklenmedik misafirim sevgili yalnızlık.Gider gibi yapıp bana şaka yaptığını söylüyor.Her gün her gece aynı o aptal şaka.Bir iki yine şaka.günden güne alışıyor gibiyim ona.Yerim hala aynı gökyüzü bir parlak bir mavi bir sönük.Küskün gibiler bana.Tanınmamazlıktan geliyorum.Öyle gibiler..
Alışıyorum gitgide sana aratmıyor seni cazip yalnızlığım.Dayanabiliyorum  artık.Eskisi gibi değilim.Gel demem gelme de diyemem.Bir sesler duyuyor gibiyim içimden 'umutl'ların ya'' diyor.Umudum yok diyorum.tükeniyorum git gide.gücüm yok gidecekse gelmesin.Dayanamam biliyorum.İki yabancı misafir ağır gelir kalbime,sessizliğinde ölürüm.O'nunla özgürüm sadece özgür yalnız,eksik,parça parça..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder