3 Şubat 2011 Perşembe

Birşeyler.

İçimde günden güne büyüyen birşeyler var.Ne olduğunu bilemediğim adını günlerce düşünüp bulamadığım.Küçük can kırıkları var etrafımda.Baktıkça halime şükrettiğim.Nasıl başlasam bilemiyorum.Cümleler kurmaya çalışıyorum olmuyor.Utanıyorum korkuyorum.Neden bilmiyorum.Geçtiğimiz yollar üzerinde git gel yapıyorum kokunu duyma ümidiyle.Hiç duyamadığım o kokunu.Yılmıyorum hergün her saat aynı sokaklardan geçiyorum.Hayal ediyorum sevgilim;karşı kaldırımdan bana bıyık altı gülüşünü görmeye çalışıyorum.Görüyorum.gözümü kırptığımda yok oluyorsun.Ve biz ölüyoruz.
Herşeyin eskisi gibi olduğunu düşünmeye çalışıyorum.Her sabah mesajlarınla ''günaydın sevgilim''diye uyandırmanı bekliyorum.Her sabah aynı hüsran.Mesaj yok.Ara sıra geliyor sesin aklıma.Hayır yalan söylüyorum hiç çıkmıyor sesin kulaklarımda,sonsuza kadar hapsolmuş mahkum gibiler.Ellerini düşünüyorum.Tenime dokunduğun o ilk gün.Değiyor parmakların göğsüme yumuşacık..
Gözlerim arıyor seni dört bir yanda sana koşuyor ayaklarım.Yolum kayıp.Uykusuz gecelerle dost oldum her gece anlatıyorum seni.Sanki ilk defa dinlerlermiş gibi yılmadan dinliyorlar sağolsunlar.O'na git diyolar ''gidemem''diyorum O ''öldü''.Bir yıldız parlaya parlaya söndü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder