2 Ocak 2011 Pazar

Sensiz Bir Yıl Daha

Bir yıl daha sensiz geçti.Nasıl geçti hiç anlamadım.Her sabah aynı telaş sanki gelecekmişsin gibi 365 gün aynı modda nasıl kalabilirdi ki insan ? Kaldım işte ben bi şekilde.Her gün aynı saatte uyandım.Sana baktım ilk önce.Acaba saçların hala aynı mıyıdı ? Parfüm kokunu unutur gibiyimdim acaba değiştirmiş miydin ? ..
Gelebilseydin eğer koklayacaktım saatlerce.Gözlerine bakıcaktım söz vermiştim kendime susarak izleyecektim.Beraber girecektik yeni yılımıza ve benimde 1 yılım seninle geçicekti.Sanki geçen bir yıl sen'le geçmiş gibi şizofrenik şekilde savaşıyorumdum sensizliğinle.Ama olsun dert bile etmiyordum.Nasıl olsa gelicek diye bekliyordum.
Yeni yıla az kalmıştı evdeydim.Telefonum kapalıydı.Gelen aptal mesajları okumak dahi istemiyordum.Hepsi birbirinin aynısı sadece numaralar değişikti.
.

Saat 23.00

'Ev hafif ılıktı 1 saat kalmıştı.Ümidim masanın üstünde yanan bir mum ışığı kadar giderek azalıyordu.Ama kalbim hala güm güm'dü.Gerçeği biliyordum.Sen yine gelmeyecektin.Ama işte yılda bikere olsa içten mutlu olmak istedim.Her geçen dakika bir tebessümü alıyor yerine kocaman boşluklar bırakıyordu.Her geçen saliesede şişede durduğu gibi durmuyordu alkol.Beynimi ele geçiriyordu.Tükeniyordum bir gece daha.Bu kaçıncısı bilemiyordum ..
Bir araba sesi geliyordu dışarda.Hemen fırlıyordum.Oysa alkol başımı döndürüyor yığılıyordum yere.Biliyordum sen değildin o ve hiç olmayacaktın.Yağan kar taneleri gibi eriyordum gün geçtikçe.Ama olsun şikayet bile edemiyordum.Seviyordum ya..

.
Saat 00.00. ( Sensiz Yıllara Sevgilim )
'Ve mutlu yıllara sevgilim.Sen gülücüklerle boğulurken ben sensizliğin önünde diz çökmüş Tanrı'ya yalvarıyordum.Sarhoştum özlemiştim işte.Düştüğüm durum umrumda bile değildi.
Minnetardım Tanrı'ya..
Bir yılım daha sensiz geçecek diye..
Bir yıl daha parçalara ayrılacaktım
Ama olsun..
Mutlu Yıllara Sevgilim.
Sensiz bir yıl daha..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder