31 Aralık 2010 Cuma

Geç'miş

Birkaç not buludm gizli kalmış satırlarda.Bir ben buldum o an aynaya baktığımda ..

Nasıl geçmiş anlamadım zaman.Neler neler erimiş yokluğunda.bir kalp var elimde yaralı berili,damla damla kanayan.Bir yüz var yüzümde bana yabancı olan.Nerden başlasam bilemedim ne yapsam kimleri terketsem daha kaç vücuda boşalsam bilemedim.Daha kaç milyon sperm harcamam gerek seni unutmak için.Yoksa yokluğun son nefesimde de mi benimle olacaktı ? Ama olmamalıydı..Ne sen başka tenlere dokunmalıydın ne ben boş yere kalbimi  zorlamalıydım.

''nerden nasıl başlasam bilemedim,çünkü yoktun,dağınıktı saçlarım.''

Elimi neye attıysam bir bir devirdim.Beni sevenlerin sevgilerini sömürdüm.Hep bir yabancı tende aradım seni..Yorulmadım aradım arıyorumda.Mademyoksun eski sevgili artık bırak beni.Gel al benden bu emanetini.Yapamıyorum işte koruyamıyorum,gücüm yok daha fazla yaşayamıyorum.
Ağlamıyorumda..
Ağlayamamda..
Bir kalp eriyor sensizliğin asitinde
Hep birşeyler köpürüyor ellerimde
Tenin yerine bir başka ten
Yalan,yapay,sert.

Mutsuz günler vagonlar gibi yollarda
Kalbim kitlenmiş,ışıkları sönmüş.
Tenim hep ıslak
Nefesim bambaşka bedenlerde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder